Ve školním roce 2019 jsme přizvali ke spolupráci na ověřování nové řady učebnic počátečního čtení ALTER pedagogicko-psychologické poradny. Jednalo se o průzkum, zda by při individuálním přístupu byli žáci s lehčí formou SVP schopni pracovat s učebnicemi běžně používanými ve třídě. Do ověřování se zapojily PPP a SPC ze všech regionů ČR.
Poznámka: Pojmem žák zde i v celé zprávě rozumíme označení skupiny, tj. žák i žákyně.
Všem pracovníkům PPP a SPC, rodičům i žákům děkujeme, že se do ověřování zapojili.
Žáci, u nichž se zvažuje odklad školní docházky
Moje ŽIVÁ ABECEDA byla ověřována rodiči a žáky, u nichž se zvažuje odklad školní docházky.
Počet zúčastněných poraden: 9
Celkem bylo vyplněno dotazníků: 50
Výsledky ověřování ke stažení zde:
Žáci se specifickými vzdělávacími potřebami (SVP)
Učebnice Můj SLABIKÁŘ, 1. díl, byla ověřována pracovníky PPP, kteří pracovali s žáky se specifickými vzdělávacími potřebami (SVP) nebo žáky, u nichž se zvažuje, zda tyto potřeby mají.
Počet zúčastněných poraden: 9
Celkem bylo vyplněno dotazníků: 9
Výsledky ověřování ke stažení zde:
Nadaní žáci
Učebnice Můj SLABIKÁŘ, 2. díl, byla ověřována pracovníky pedagogicko-psychologických poraden, kteří pracovali s nadanými žáky.
Počet zúčastněných poraden: 8
Celkem bylo vyplněno dotazníků: 18
Výsledky ověřování ke stažení zde: